en de trainig gaa door!! - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van linda sweers - WaarBenJij.nu en de trainig gaa door!! - Reisverslag uit Wigan, Verenigd Koninkrijk van linda sweers - WaarBenJij.nu

en de trainig gaa door!!

Door: linda sweers

Blijf op de hoogte en volg linda

12 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Wigan

Zaterdag zijn we aangekomen in ons volgende hotel in wigan. Gelukkig waren er dit keer wel mensen van eurocamp en kregen we te horen wat we de komende dagen gaan doen. Daarna konden we weer onze eigen dingen doen. We hebben even op onze kamers gewacht. Het was wel een gedoe want we moesten met ze tweeën en de indeling was al gemaakt maar bijna niemand waas blij met haar of zijn partner. Dus er werd de ene wisseling na de andere gedaan en ik deel nu een kamer met eva. Is erg gezellig met haar!! Ik kende haar gelukkig al van het vorige hotel dus ik vond het prima. Eva en ik wilde wat doen en niet in het hotel blijven hangen. We besloten de bus te pakken en richting het centrum te gaan. Was erg leuk en heb een nieuw mobiel hoesje gekocht.

Het avond eten is veel beter dan in het andere hotel. Dus we waren erg blij dat we nu beter eten zouden krijgen. Na het eten werd er besloten op uit te gaan. Ik twijfelde enorm wat ik zou gaan doen maar ben stiekem toch wel blij dat ik het gedaan heb. Het was erg gezellig totdat ik iedereen kwijt was. Toen schrok ik wel even en ik wist even niet meer waar ik was. Gelukkig waren de andere meiden van het hotel er nog en ben ik met hun meegegaan. Ik was blij dat ik weer in het hotel was want de volgende dag moesten we weer een training volgen.

De volgende dag was ik moe, maar na een ontbijt was ik er weer. We kregen weer ehbo training en dat vond ik wel een beetje raar. De man was gelukkig wel erg leuk en legde het leuk uit. Maar na weer 6/7 uur te hebben gezeten had ik het wel weer gehad en was ik moe. Ik ben na het eten wezen douche en heb verder niet zoveel gedaan. Beetje rondhangen in het hotel met de andere.

Vandaag ( maandag ) hebben we een erg leuke training gehad!! Ik heb echt geslachten. We gingen liedjes oefenen die we met de kinderen tijdens tent sessies kunnen doen. De dansjes die we erbij hadden maakte het nog leuker. We hebben activiteiten bedacht en zij legde ook nog wat activiteiten uit die we mee kunnen nemen. We waren lekker op tijd klaar.

Terwijl ik dit type heb ik echt enorme honger. In Nederland is het bijna half 7, maar hier in Engeland is het half 6 en 6 uur gaat pas het buffet open. Nog Even wachten dus!! Maar van de week horen jullie weer wat van me.

Groetjes en mis jullie allemaal!!

  • 12 Mei 2014 - 20:01

    Olav:

    Weer erg leuk om wat van je te lezen en dat het goed gaat
    Gr olav

  • 12 Mei 2014 - 20:29

    Astrid:

    Super leuk wat je allemaal doet en leuk om te lezen. Wij missen jouw ook maar op 4 juli kom je lekker een dagje terug voor onze big party.

    Dikke kus mama.

  • 22 Mei 2014 - 19:05

    Marcell:

    Wist niet dat jij pas om 4 juli gaat trouwen mams!! Ben ik zeker een maand te vroeg hahaha =p maar leuk dat je zoveel geleerd hebt. Altijd handig!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 3660

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 02 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: