En we gaan van start! - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van linda sweers - WaarBenJij.nu En we gaan van start! - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van linda sweers - WaarBenJij.nu

En we gaan van start!

Door: Linda Sweers

Blijf op de hoogte en volg linda

22 Mei 2014 | Frankrijk, Nantes

Maandag zijn we dan echt van start gegaan ! Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten maar ik was er wel klaar voor! Tijdens de learn to swim sessie waren er een paar mensen gekomen met hun kinderen. Ze waren erg positief en komen morgen weer terug! Ik heb me snel omgekleed omdat ik Wendy moest overnemen van de mini fun station zodat zei haar learn to ride training kan doen. Er waren wat kinderen en ze hebben lekker gespeeld. Was erg gezellig en om 12 uur ging de tent dicht. We konden lunchen en even onze eigen dingen doen. Om 4 uur ging de tent weer open en we hadden als thema Amazing animals. We hadden activiteiten bedacht en toen was het wachten op de kinderen. Helaas was niemand gekomen. In de avond hadden we een Bbq. Het was erg gezellig en we hebben de Engelse wat nederlandse woordjes geleerd. Dat klinkt zo grappig!

Dinsdags had iedereen afgezegd voor de learn to swim sessie omdat het te koud is. Maar ze waren wel naar de mini fun station gekomen en we hebben gezellig met de kinderen gespeeld. De parachute game was helemaal geweldig! S'middags hebben we lekker geluncht! De meiden hadden stokbrood gehaald en het was zo lekker!! Het brood hier in Frankrijk is echt niet te eten. Om 4 uur ging de fun station weer open en we hadden als thema; buddy's little pirates. We hebben piratenhoed gemaakt, geschminkt en we hebben schat gezocht en dat allemaal met 1 kind! Het was wel heel erg leuk om te doen en vind het ook een erg leuk thema! We zijn naar het strand geweest en hebben daar de Bbq aangezet. De andere meiden kwamen ook van de andere camping en het was erg gezellig. Toen het eten op was en de zon was onder gingen we weer terug naar de camping.

Woensdag had ik een best grote groep voor de learn to swim. Was erg leuk en we hebben weer van alles gedaan. De mini fun station was ook weer erg gezellig, we hadden weer lunch en vrije tijd en om 4 uur begonnen we weer. Het thema was under the sea. Vissen maken en versieren was leuk!! Alleen we hadden niet zo heel veel kinderen. Er was een pakketje afgeleverd voor wendy met allemaal eten! We hebben heerlijk gegeten en een beetje normaal!  Verder zijn we nog even uit geweest.

Toen ik van het uitgaan weer thuis was en eindelijk in slaap was gevallen , begon het in een keer te regenen en te donderen! Schrok me dood en zat rechtop in me bed. Ik heb me in me slaapzak proberen te verstoppen alleen was nogal moeilijk omdat ik natuurlijk de slaapzak bij dag 2 alweer heb gemold...

Vandaag was er weer een grote groep bij de learn to swim. Gaat echt goed! Hoor positieve berichten van de ouders!! Was een leuk groepje bij de mini fun station en we hebben torens gebouwd. Voor de lunch hadden we lekkere tosti's en wraps. Was erg lekker en nu ben ik dit aan het typen en komt het weer met bakken uit de hemel.. Hopelijk komt er zo wat kinderen baarde mini fun station!

Veel regen en kusjes uit frankrijk en ik zie jullie over twee weken alweer! Morgen me vrije dag en dat krijgen jullie allemaal verder wel te horen 

Xxx

  • 22 Mei 2014 - 18:58

    Marcella:

    Goed bezig Linny!!! Ben trots op jou!
    Jammer dat het zoveel regent en dat er niet zoveel kinderen zijn.
    Helaas zit je echt nog in het voor seizoen, maar het word vast steeds drukker en dan kun je lekker heel veel kinderen gaan vermaken! Het klinkt namelijk allemaal erg leuk!!
    Mocht je nog problemen met je mobiel hebben, facebook Jan dan maar even misschien kan die jou nog wat tips geven.
    Nou nog even twee weken dan zien we je alweer in real lief voor eventjes!! Niet te bruin worden hè hihih !!
    Dikke knuffel je zus en van Jan natuurlijk

  • 22 Mei 2014 - 18:59

    Olav:

    Leuk om te horen dat het goed gaat een dikke kus terug van hier
    Gr olav

  • 22 Mei 2014 - 19:11

    Astrid:

    hoi linda moeders heeft vreselijk gelachen om je stukje verhaal op zoek naar de schat met 1kind, vraag ik me af wie hem gevonden heeft. haha.
    blij om te lezen dat je het toch naar je zin heb ondanks de kleine probleemtjes die natuurlijk niet leuk zijn.
    over twee weken ben je ff thuis en dan gaan we het oplossen. ga lekker genieten we denken zekers aan je. dikke knuf en mams is trots op je. xxx

  • 22 Mei 2014 - 19:21

    Jan Bakker:

    Hoe heb jij je slaapzak nou weer gemold? Gelukkig is het er niet al te koud.

    Gr. je grote voorbeeld, ik :D

  • 22 Mei 2014 - 19:47

    Priscillaa:

    Heere linniee...

    Wat super om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Ik hoopdat er snel meer kinderen komen.
    En natuurlijk dat het weer beter word !!

    We zien je snel weer!!!!

    Dikkeknuffel en kusjes van mij en natuurlijk klein roosje xxx

  • 25 Mei 2014 - 01:06

    Medintje:

    Wat leuuukk lindatjee

    Ik vind het fijn dat je het zo naar je zin hebt daar.
    Nog veel plezier en tot gauw

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 3657

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 02 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: