Frankrijk here i am! - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van linda sweers - WaarBenJij.nu Frankrijk here i am! - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van linda sweers - WaarBenJij.nu

Frankrijk here i am!

Door: Linda Sweers

Blijf op de hoogte en volg linda

17 Mei 2014 | Frankrijk, Nantes

Eindelijk zaten we weer in het vliegtuig, eindelijk naar la france! Ik had er zoveel zin in en zat echt uit te kijken naar donderdag. Alleen dat ik iedereen nu moet missen waarmee ik de training heb gedaan, we hebben het zo leuk gehad me ze alle. Gelukkig gaan marit en Wendy naar dezelfde camping als mij. Wat ook een minpuntje was is dat ik dus echt vliegziek ben, word elke keer weer kots misselijk in dat vliegtuig! Maar vind het zo gaaf dat we zo hoog zitten. Het is echt prachtig als je uit het raampje kijkt.

We waren eindelijk op het vliegveld aangekomen en de mensen van eurocamp stonden al klaar. Erg leuke mensen en we werden in groepjes gedeeld bij wie iemand in de auto kwam. Wendy, Marit en ik zaten bij een leuke vrouw die lekker zat te kletsen en te vertellen wat zei allemaal deed en vroeg ook aan ons allemaal dingen. Er uurtje was zo om en toen kwamen we eindelijk op dr. Camping!! We zagen onze teamleidster weer en er kregen een rondleiding over de camping heen en we leerde andere mensen kennen. We zijn even wezen kijken op er strand en zijn even naar de supermarkt gelopen en hebben wat boodschappen gedaan. Toen we terug waren werden we uitgenodigd door de mensen voor een Bbq. Was wel gezellig alleen nog erg onwennig. Ik ging even lekker douche. Daarna ging ik lekker op bed liggen en lezen. Totdat ik allemaal geluiden hoorde uit een andere tent en ben ik wezen kijken, ze waren met een groep de film frozen aan het kijken en ben er gezellig bij gaan zitten.

De volgende dag waren we alweer om 9 uur aan de slag. De tenten moesten opgeruimd worden. Wat een super leuke tenten zijn dat!! Ik heb er echt zin in om daarin te gaan werken. We hebben planningen gemaakt wat we de aankomende week gaan doen met de kids. Om half 5 waren we klaar en zijn gaan eten. Na het eten werd er gesproken om te gaan stappen. We zijn gezellig mee geweest en daar waren ook de andere mensen die er tijdens de trainingen waren. Was ech super leuk om doe weer even te spreken. En we zitten zo dichtbij!

Vandaag hadden we een heerlijke vrije dag, heb heerlijk uitgeslapen want daar was ik echt even aan toe. We hebben de andere meiden ook uitgenodigd om mee te gaan naar het strand. We hebben lekker gezwommen nog op de andere camping om al het zand van ons af te spoelen. Later kregen we te horen dat het eigenlijk helemaal niet mag! Naja wisten wij ook niet maar het was wel lekker water! Vanavond gaan we gooische vrouwen kijken met een Chipie en een wijntje!

Ps me mobiel doet het nog steeds niet. Wil je me bereiken? Via facebook.

  • 17 Mei 2014 - 20:34

    Tosca:

    Hoi Linda.

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Leuk om te horen dat het gezellig is. Dat is belangrijk. Je bent toch een tijdje bij elkaar. Geniet er maar van. En natuurlijk van het mooie weer. Groetjes.

  • 17 Mei 2014 - 20:58

    Astrid:

    Hey linda, wat heerlijk om te lezen dat het goed gaat en dat Je het leuk vindt tot gauw dikke kus mams

  • 17 Mei 2014 - 23:48

    Olav:

    Heel fijn om te horen dat je het naar zin heb veel plezier en tot 5 juni
    Gr olav

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

linda

Actief sinds 10 Mei 2014
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 3655

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 02 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: